Så er det jo i dag mange, mange år siden jeg stod dér og så på en mur forsvinde. Dét glemmer jeg ikke.
Denne blog har det hele med: http://blogs.denverpost.com/captured/2009/11/06/the-20th-anniversary-of-the-fall-of-the-berlin-wall/

Var du der?

Ja, i en skal vi sige yngre udgave. Tog et stkke mur med hjem, som siden har ligget på mit bord. Siden har der ikke været samme hope i luften - glem alt om HopeCopenhagen.
PS: Måske lige da Obama blev valgt. Der var samme luft i næsen.

Fortæl mere ... Hvordan var der? Hvad oplevede du? Hvordan vidste du at muren faldt?
Ja, vi er alle blevet ældre, men jeg har ikke hørt om én før, der har været der - så del venligst ud ...

Jeg kan huske at min tysklærer fortalte om hvor historisk dette øjeblik var - det var samme dag, eller dagen efter. Jeg nikkede høfligt og tænkte ikke så meget over det. Det er først i længere oppe i årene det er gået op for mig hvor stort det er. Og det er STORT.
Flotte billeder i øvrigt.

| Forrige indlæg: Storytelling is everyting!!! |

På Grafiskdebat kan du møde andre blækpletter, der har det lige som du. Lyst til at tale om alt inden for den grafiske verden, vise deres kreationer og hjælpe hinanden til at blive bedre. Opret dig gratis som blækplet. Læg dit grafiske arbejde på dit staffeli, som alle kan se. Og brug din paletten til at justere din Grafiskedebat.
Opret bruger nu!
· Thorvaldsensvej 27 · 1871 Frederiksberg · CVR.nr. 31425875 · E: info@Hvordan.nu · Brugerbetingelser