Jeg overvejer at starte op selv om et par måneder. “Hovedproduktet” vil være highend Photoshop, kreativ photoshop (farvestyring, “lave billeder som ikke findes”), men alm. photoshop og lettere 3D vil nok også være på programmet. Hvor mange af jer/kender nogen som køber sådan noget “ude i byen” jævnligt?
vh
Peter Ramsgaard

Av, det er ikke ligefrem noget som jeg holder det store regnskab med. Det er afhængigt af opgaven og tiden, så mit svar er lidt tyndt for dig: noget med engang imellem, hvis kunden vil have det asap og vi er i underskud af tid

Hvad går du så efter når du vælger hvor det skal laves? pris eller kvalitet? eller bare “der hvor du plejer”
vh
Peter Ramsgaard

Hej Peter.
1. Lav et web site med en solid portfolie
2. Spam alle medievirksomheder med dit tilbud
3. Hyg dig på Bahama

Beklager, Peter, at jeg har været så længe om at svare.
Det korte svar er; hvad jeg plejer. Det er folk, som jeg kender som jeg går til. Ved at de kan lave tingene - at de forstår mit univers, min måde at arbejde, tænke på.
Men - det hjælper jo ikke dig, som gee vil “inden for”.
En leverandør tegnede engang en trekvant på et papir foran mig. Der skrev han: Pris, Kvalitet og Tid i hvert hjøe og sagde” du vælger to - jeg bestemmer den sidste”. Sikke en måde at præsentere det på og jeg har flere gange brugt den i forskellige sammenhænge (også bare når jeg skal huske på, hvad jeg stiller af krav, betingelser og lign.

Jeg ville gee sige kvaliteten, men reelt er det prisen, som vi går efter

Den vil jeg tage til mig, Kamilla

Trekanten er sgu meget god at ha i inderlommen :-)
Jeg tror måske jeg har formuleret mig lidt skævt til at starte på. Med highend photoshop, mener jeg HIGHEND… Så vidt jeg ved, er der to firmaer i kbh og ét i århus pt, som tilbyder på det niveau. Det er ikke bare “fje lige cykelen i baggrunden” osv…
vh
Peter Ramsgaard

Hvordan vil du adskille dig fra de tre andre

Ja det er jo et godt spørgsmål, men jeg er nok en del mere fleksibel end mange andre mht. arbejdstider, leveringstider osv…. prisen vil jeg ikke konkurrere på... kvaliteten er selvfølgelig i top :-D
... men siden sidst;
Jeg startede selv her 28. juli og er nu godt i gang. Min hjemmeside er ikke på plads endnu, men den kommer forhåbentlig inden længe. Pt. “deler” jeg hjemmeside med min brors reklamebureau… men bare rolig jeg skal nok skrive når min helt eget er i luften ;-)
Det var alt for nu… tak for de forskellige input
vh
Peter Ramsgaard

Tillykke med at du er startet. Det er flot!

Så er der noget der minder om en hjemmeside klar. Teksten skal finpudses og der skal nok komme flere eksempler på, efterhånden som de bliver offentliggjort af kunden.
Siden hedder http://www.ril.dk
vh
Peter Ramsgaard

Lige lidt reklame… nu er min showoff-pdf opdateret og kan hentes her:
http://ramsgaard.com/ril/download/RAMSGAARD_showoff.pdf
Den er i selvfølgelig velkommen til at sende videre til relevante folk :-D
vh
Peter Ramsgaard
vh
Peter Ramsgaard

Laver det selv, men fedt link - skulle det være, så smider jeg noget over til dig!

Har du nogle fede eksempler, på jobs, du har lavet?

| Forrige indlæg: Photoshop Lightroom 2.0 gratis på nettet |
1 |
Næste indlæg: Savner input |

På Grafiskdebat kan du møde andre blækpletter, der har det lige som du. Lyst til at tale om alt inden for den grafiske verden, vise deres kreationer og hjælpe hinanden til at blive bedre. Opret dig gratis som blækplet. Læg dit grafiske arbejde på dit staffeli, som alle kan se. Og brug din paletten til at justere din Grafiskedebat.
Opret bruger nu!
· Thorvaldsensvej 27 · 1871 Frederiksberg · CVR.nr. 31425875 · E: info@Hvordan.nu · Brugerbetingelser