Tror I i det hele taget på, at der vil være aviser i fremtiden? Deres oplagstal er faldende og flere og flere får deres nyheder gratis på nettet. Jeg tror egnetlig at det er ved at være slut for aviserne som vi traditionelt kender dem.

Der skal nytænkning til - det er helt sikkert. Jeg tror heller ikke på at aviser kan blive ved i den form de har nu.
Forstår ikke hvorfor de vil udkomme hver dag, når nyhederne alligevel kommer hurtigere på nettet. Så hellere gøre som Weekendavisen og samle op, én gang om ugen med længere artikler og interview.

Børsen skriver i dag: Flere af de store danske mediehuse satser nu på forskellige tilkøbsprodukter for at kompensere for vigende bladsalgsindtægter. Blandt tilbuddene er dvd’er, øretermometre og krydstogtrejser.
Hvorfor?

Enig med Britt ...
Politiken burde lave et modtræk til Weekendavisen og lave en centrum-venstre weekendavis, mens de stadig selv har handlemuligheden. Sløjfe hverdagsudgiverne og i stedet gøre netavisen endnu mere stærkere fra mandag-fredag
Det vil også give papiraviserne en fremtid, hvis de satser på et mere sanseligt og visuelt lækkert produkt. Slip grafikerne og layouterne løs ... jeg vil se flere infografikker og helsidesgrafikker o. lign.
Avislæsning handler ikke kun om at blive klogere, det er også æstetik og følelser. De få ægte avislæsere, der findes tilbage, har et kærlighedsforhold til deres daglige avis. De fortjener noget mere for deres 4.000 kroner om året ...!
Kim
En avis, der viser rigtig spændende weekendtakter, er Information - bare synd de er så fattige, det ses desværre.

Hvad med de 250.000 + pr. avis, som hver dag læser morgenavis, altså får den bragt og læser den?

Ny tråd om aviser; http://grafiskdebat.dk/forum/viewthread/941/

| Forrige indlæg: Pecha Kucha Night #8 17. sep |
Næste indlæg: Sælger Trapholt ud? |

På Grafiskdebat kan du møde andre blækpletter, der har det lige som du. Lyst til at tale om alt inden for den grafiske verden, vise deres kreationer og hjælpe hinanden til at blive bedre. Opret dig gratis som blækplet. Læg dit grafiske arbejde på dit staffeli, som alle kan se. Og brug din paletten til at justere din Grafiskedebat.
Opret bruger nu!
· Thorvaldsensvej 27 · 1871 Frederiksberg · CVR.nr. 31425875 · E: info@Hvordan.nu · Brugerbetingelser